Opgaver og ansvar i Bestyrelsen | A/B Strandgården II

A/B Strandgården II

← Tilbage til nyheder

Opgaver og ansvar i Bestyrelsen

Udgivet den 06. oktober 2020

Ny revideret liste pr 06/10-20

Andelsboligforeningen Strandgården II

Ansvar og fordeling af arbejdsopgaver i bestyrelsen:

 

Birgitte:

-Sekretærfunktion – Indkaldelse til månedlige bestyrelsesmøder. Skrive referat fra møderne og sørge for at referaterne underskrives og sættes i mappen.

 

Charlotte:

· Kontakt til vores ejendomsadministrator Soffi

· Økonomi og regnskaber samt kontakt til controlleren fra SWE

· Håndtering og uddelegering af ad hoc-opgaver

 

Elin:

– Bestyrelsens repræsentant i forbindelse med køb og salg af boliger

– Opfølgning på vores vedligeholdelsesplan

– Kontakt til håndværkerne

 

Se bilag 1 i foreningens vedtægter. Bestilling af håndværkere skal gå gennem Elin, hvis det er noget foreningen skal betale for. Bestiller man selv en håndværker, UDEN at have grønt lys fra Elin, så er det for egen regning. Med mindre det er en akut opstået skade, hvor skaden skal udbedres med det samme.

 

Eva:

– Grønne arealer (tovholder for fællesarbejde / kontakt til Strandens Hus og Have)

– Varmeregnskab

– Vandafledningsregnskab

 

Katja:

– Administration af vores Facebook gruppe: AB Strandgården II – Solrød og vedligeholdelse af foreningens       hjemmeside: Strandgården2.go2net.dk

– Skraldeansvarlig og udlevering af grønne affaldsposer

– Fælleshus / bestyrelsens kontaktperson til Pernille

– Foreningens repræsentant i Fællesarealforeningen

– Venteliste til carporte

 

 

Venteliste til foreningens andelsboliger – Kontakt venligst:

Sven Westergaards Ejendomsadministration A/S Store Kongensgade 24B · DK-1264 København K Telefon +45 33 13 78 00 · www.swe.dk

———————————————————- Ejendomsadministrator Soffi Bonde Direkte 33 76 47 40 E-mail ssb@swe.dk

Opgaver i bestyrelsen.pr 6.8.2020.pdf